Tuesday 10 April 2018

GIVEAWAY - NAGRADNA IGRA

Hi there,
It has been quite a while since I hosted my own giveaway here on my blog, so I decided to have one today! :)
Živjo,
Že kar nekaj časa je minilo od moje zadnje nagradne igre tukaj na blogu in zato sem se odločila, da danes eno pripravim! :)

Take a look at the prize:
Poglej si nagrado:
Before I tell you the rules of the giveaway, I would like to thank every single one of you who follow my blog and support me with nice comments. I really appreciate you and even though I may not respond to the comments, I read them and they always make me smile. THANK YOU! ♥
Preden razložim pravila nagradne igre, bi se rada zahvalila prav vsakemu izmed vas, ki mi sledi in pusti kakšen lep komentar. Za vašo podporo sem zelo hvaležna in čeprav ponavadi ne odgovorim na komentarje, jih z veseljem prebiram in prav vsak izmed njih mi nariše nasmeh na obraz. HVALA! ♥

Rules of the giveaway:
Pravila nagradne igre:
If you would like to particate in the giveaway and win Jane's doodles stamp set called To the moon along with two pack of pearls, all you have to do is to:
- Follow my blog
- Comment on this post
This brings you one entry. Next two things are optional and bring one entry each (so 3 entries total):
- Share the image of the prize on your blog, with a link to this giveaway
- Follow me on Facebook and let me know your Facebook name, so I can find you (www.facebook.com/kajcyika.crafts)
Če bi rad sodeloval v nagradi igri in osvojil set štampiljk Jane's doodles imenovan To the moon in pa dva paketka perlic, moraš storiti naslednje stvari:
- Sledi mojemu blogu
- Komentiraj to objavo
S tem že sodeluješ v nagradni igri. Če želiš, da dam tvoje ime v žreb večkrat (skupaj največ trikrat), pa lahko narediš še spodnji stvari, ki vsaka prinese dodaten listek v žrebu:
- Deli sliko nagradne igre na svojem blogu skupaj s povezavo na to objavo
- Sledi mi na Facebooku in mi sporoči tvoje facebook ime, da te lahko najdem (www.facebook.com/kajcyika.crafts)

The giveaway closes on 17th of April 2018, midnight CET. I will randomly choose a winner shortly after and post it on my blog. :)
Nagradna igra traja do 17.4.2018 do polnoči. Zmagovalec bo kmalu za tem naključno izbran in objavljen na mojem blogu. :)

Thank you once again for supporting me!! It means the world ♥
Še enkrat hvala za vašo podporo!! Res mi pomeni veliko ♥

Kaja

30 comments:

  1. Pozdravljena na facebooku večkrat zasledim tvoje objave in jih všečkam. Zdaj ti sledim še preko bloga. Tvoje voščilnice so mi všeč. hvala, ker deliš svoj talent z nami. <3

    ReplyDelete
  2. Do zdaj sem ti sledila samo na blogu, od danes dalje ti sledim tudi na FB (Marjeta Brce). SEm tudi naročena na tvoje krasne YT objave. Tvojo objavo o bombončku sem delila tudi na svojem blogu.

    ReplyDelete
  3. o super punca, lepo da kaj podeliš med slidilce in nas malo podkupiš, čeprav poleg tvojih lepih izdelkov to ni niti potrebno ... <3

    ReplyDelete
  4. Pozdravljena Kaja, z velikim veseljem se postavim v vrsto za to super nagrado. Preko bloga ti sledim že zelo dolgo, sedaj pa sem se ti pridružila še na FB (moj profil je Moje veselje - prav tako kot blog). Slika nagradne igre že krasi moj blog. Hvala pa tudi za vse čudovite video posnetke, kjer najdem veliko uporabnih nasvetov in idej.
    Lp

    ReplyDelete
  5. Thank you for the giveaway....

    ReplyDelete
  6. Podelim na svojem blogu, ampak se ne igram. ;-) Čudovit blog imaš, zelo rada te obiskam, občudujem tvoje čestitke in rada pogledam tudi video ko ulovim čas. :o) xx

    ReplyDelete
  7. Tudi jaz se pogosto ustavim tukaj in občudujem tvoje izdelke:)! Vse dobro!

    ReplyDelete
  8. Hi Kaja! This is so sweet of you and this set is so awesome! My Facebook account is jx3inspirations, you have such a cool blog! Need to get inspired to update mine. ��

    Dilia

    ReplyDelete
  9. Love this stamp set, thanks for a chance to win.

    ReplyDelete
  10. My Facebook account is Samantha Olden.

    ReplyDelete
  11. Such a very generous giveaway. I follow you on Instagram but now also follow your blog and FB (Mary-Anne Venginickal).

    ReplyDelete
  12. This is so sweet giveaway! Glad here to be a happy new follower! Followed on FB with my link there. Would love to win! Shared on my blog too! Now more chance to visit your blog with your talent!

    ReplyDelete
  13. Oooo, kolk lepo. Tudi tebi hvala, da z nami deliš svoje izdelke in inspiracijo, pa da nas dražiš z vedno novimi štampiljkami ;-) Z veseljem pokukam k tebi tukaj, na FB ali Instagramu. Kjer mi pač znese.

    ReplyDelete
  14. the giveaway is amazing!
    love it! this is so great stamp set!
    I love Jane's stamps!
    thank you for the chance!
    I shared on my blog and I like your Fb as Fikreta Posavec
    hugs

    ReplyDelete
  15. Hi!!! Thank you for giving us the chance to win this stamp set!!! I just followed your instagram account as @elena_cameo but now I also follow your blog and Facebook as Elena Cameo Apilluelo. I appreciate your jobs.
    Xoxo

    ReplyDelete
  16. Thank you for this lovely giveaway Kaja! I love your cards. Following your blog :)

    ReplyDelete
  17. Oh Kaja, this is so sweet of you ! I watched (and subscribed) so many of your Youtube videos and subscribed - I wanted to watercolor after that! :) (Subscribed Kelly Santi) I followed on Facebook, too - Kelly McKown-Santi and commented and I already follow you on Instagram and now follow your blog.

    But mostly, thank you for your creativity! I love your use of color and elements and your design style. I wanted to get out my stamps and color along with your videos! Very inspiring and truly what this craft/hobby/way to form friendships is all about! Inky hugs ♥ xo

    ReplyDelete
  18. Kaja vedno rada pokukam k tebi. Sicer mi zadnji čas ne uspe tako pogosto, a obljubim da se poboljšam. Čudovite voščilnice delaš in nesebično z nami deliš vse postopke in ideje. Zato ti sledim že nekaj časa! Hvala za možnost sodelovanja za krasen vesoljsko obarvan bonbonček. Upam pa da se kdaj srečava tudi v živo. Pozdravček, Polona

    ReplyDelete
  19. Joj kako mamljiva nagrada. Tvoje objave me vedno navdušujejo in lepo te je spremljati. Hvala za možnost sodelovanja pri bonbončku. Želim ti še veliko ustvarjalnih užitkov.

    ReplyDelete
  20. Najlepša hvala za priložnost :) Super navdih v email boxu si ;)

    ReplyDelete
  21. O super za takšno priložnost in hvala. Sledim ti tako na blogu, kot na fb-ju (Marija Habjan). Vedno z veseljem pokukam k tvojemu blogu in sem navdušena predvsem nad tvojim barvanjem. lp, Marija

    ReplyDelete
  22. You are so generous, Kaja! Love this stamp set, it's perfect for galaxy cards! :) I also follow/like you on FB. Hugs, Rosali

    ReplyDelete
  23. Pozdravjena! Tako na fb kot na blogu že nekaj časa spremljam čudovite izdelke, ki nastajajo pod tvojimi rokami. Hvala za možnost sodelovanja v nagradni igri. Lep dan in še veliko zanimivih ustvarjalnih projektov, Nataša

    ReplyDelete
  24. Tvoj blog rada spremljam, saj izdeluješ krasne voščilnice :)
    Veliko ustvarjalnega navdiha še naprej! Anja

    ReplyDelete
  25. Thank you for running a stunning giveaway. I follow your blog since I first saw your work on a blog hop, I will find you on Facebook and try to like on that, I have no blog as I'm to afraid to show my work. My Facebook is just my name, xx

    ReplyDelete
  26. spremljam tvoj blog in objave na youtube. Imaš super ideje za izdelavo ter tudi končane voščilnice. Le tako naprej z ustvarjanjem. Valentina

    ReplyDelete
  27. Thanks for the giveaway, and thanks for always share and inspiring!

    ReplyDelete
  28. jooj, da bi ta raketa priletela do mene :)

    ReplyDelete
  29. tako, zdaj te spremljam povsod, še na FB (prav tako tina z. treebug), delaš pa fenomenalne voščilnice, svoj stil in pa vsaka čast za vse te tutoriale!
    hvala in lepo se imej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aja, pa še slikico sem seveda delila na svojem blogu :)

      Delete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥