Friday 1 January 2016

Zimske radosti - Winter fun [Card mania #76]

Živjo,
Tako moja prva objava v tem letu je tukaj in kot sem vam povedala v prejšnji objavi bo to leto zame nekoliko drugačno, sodelujem namreč v design teamih in Card mania je eden izmed njih. 
Danes predstavljamo temo zimske radosti! Uporabila sem digi štampiljko imenovano gingerbread slippy našega sponzorja Digital delights. 
Hello there,
This is my first post in this year and as I told you in the previous post, this year will be a bit different as I'm entering some design teams and Card mania is one of them.
Today we are presenting winter fun! I used Digi stamps called Gingerbread slippy from our sponsor Digital delights.

Čestitka, ki sem jo izdelala pa je naslednja:
The card I made looks like this:

Igrala sem se z božičnimi barvami in na koncu je nastala igriva čestitka, ki bi jo bila jaz zelozelo vesela. Moja duša pač še vedno kdaj pa kdaj rabi bolj otroške motive. :)
I played around with chirstmas colors and in the end I made this playfull card that I would looove to recive. My soul just needs something a bit childish from a time to time. :)

Vsi naši sponzorji današnjega izziva pa so:
This are all of our sponsors for this challenge:

Digital delights
                                        
                                     Creativity
Marianne design

Upam, da ti je bila čestitka všeč in da se nam boš pridružila na našem izzivu ZIMSKIH RADOSTI tega meseca.
I hope that you liked the card and that you will join us in our WINTER FUN challenge this month.


Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

5 comments:

  1. Kako prisrčna. Sladkorne lizike prav popestrijo ozadje!

    ReplyDelete
  2. Zelo prisrčen motiv in krasno sestavljena čestitka. Sladkorne palške so super ozadje. :-))

    ReplyDelete
  3. ijeah, kako je lušna tale. Nadvse sladka in zabavna.

    ReplyDelete
  4. Super sestavljena voščilnica.Pa na motiv tudi ne smem pozabiti-prav simpatičen je.
    LP,Urška

    ReplyDelete
  5. Kakšna prikupna voščilnica. :)
    Ozadje iz sladkornih palčk je krasno.
    Motiv pa je res cart in kako lepo je pobarvan.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥