Saturday 23 January 2016

Štiri adventne svečke - Four advent candles [52 Christmas card throwdown January theme]

Živjo,
Tako pa je spet za nami en prečudovit sončen teden, ki je pri meni zaradi študijskih obveznosti bolj malo ustvarjalen. Na srečo je tukaj naslednji 52 Christmas card throwdown izziv. Kot veš smo že v tretjem izzivu tega meseca in to pomeni, da je na vrsti tema.
Hello there,
Another beautiful sunny week has passed and because of my studies it was a bit less creative for me than usual. How lucky am I to participate in next 52 Christmas card throwdown challenge, right? As you already know we are now in our third challenge of this month and this means that it's time for a theme.

Izziv je naslednji:
The challenge is:



Meni so sveče vseeno malo bolj pri srcu kot laterne, zato sem tokrat izdelala naslednjo čestitko:
I like candles a little bit more than lanters, that why I made this card:

Ker v moji kolekciji šablon žal še ni nobenih sveč, sem malo improvizirala in listki Tininih vrtnic so tokrat postali plameni, trakove barvastega kartona pa sem hitro spremenila v lepo zaobljene svečke.
Because I don't have any candles in my collection of dies I had to improvise and I turned Tina's leaves into flames and strips of my card stock became candles.

Uporabila sem vijolične sveče, saj se mi zdi, da je to najboljša barva adventnih sveč. Upam, se strinjaš in ti je voščilnica všeč. :)
I used purple candles because I believe that this is the best colour of advent candles. I hope you agree with me. :)

Upam, da se nam tudi tokrat pridružiš v našem izzivu. Ne bo ti žal, saj prazničnih voščilnic ni nikoli preveč! :)
I hope you will join us with our challenge. You won't be sorry because there is never to many holiday cards. :)



Ne pozabi, da do konca meseca podarjam bonbonček, tako da, če se še nisi postavila v vrsto zanj pohiti! :)
Don't forget on my birthday candy, so if you aren't participating yet then get in line quickly! :)


Hvala, da  me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!


Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

9 comments:

  1. Zelo posebna je, lepe svečke si naredila in dobro si se znašla s plameni. Mogoče uspe tudi meni sodelovati, imam ravno novo šablono lanterne.

    ReplyDelete
  2. What a clever idea! I do like these festive candles and the lovely Christmas banner! Nicely done! xx

    ReplyDelete
  3. super carte Kaja, les flammes sont si lumineuses et semblent être réelle, biz

    ReplyDelete
  4. Odlično si se znašla s svečkami in naredila zelo lepo voščilnico. Glede barve se popolnoma strinjam, tista ta prava adventna je vsekakor vijolična.

    ReplyDelete
  5. Zelo lepo voščilnico si izdelala in se super znašla s plameni svečk. :-)

    ReplyDelete
  6. Sweet birds. Very pretty. Judy

    ReplyDelete
  7. I love this CAS card. Very pretty
    Julie T

    ReplyDelete
  8. Gorgeous! I love this card! The flames look amazing! Xx

    ReplyDelete
  9. This is a gorgeous card - those purple candles are stunning - what fab flames too - Jacqueline xx

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥