Sunday 10 January 2016

Raznobarvni šopek

Živjo,
Nekaj dni nazaj sem dobila naročilo za kar nekaj 'get well' čestitk in moram vam priznati, da mi ni bilo lahko. Ker v Sloveniji bolj malo pošiljamo na okoli čestitke te vrste sem morala zelo dobro premisliti, kakšen motiv izbrati. Na koncu sem naredila kar nekaj šopkov in cvetov rož. :)
Tale čestitka je ena izmed njih:


Da ni preveč eno barvno sem se poigrala z maskiranjem in tako sem lahko uporabila več barv. Meni je končni izdelek všeč. Kaj pa ti misliš? :)

Današnji izzivi so naslednji:
Adiccted to stamps #175:     
Fusion card challenge : 
Ko me inspirira #44 skica
Creative knockouts #123 : ANYTHING GOES
Brown sugar challenge #180 : ANYTHING GOES


Hvala da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!


Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)




14 comments:

  1. Tudi meni je všeč in živahne barve tudi.

    ReplyDelete
  2. Super si se lotila izziva. :-) Všeč mi je pisan šopek. Sama sem že pošiljala voščilnice za hitro okrevanje. Imam pa slo štampiljko od Vladke: Mislim nate in Hitro okrevaj. Prejemniki so bili navdušeni. :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz sem slovensko verzijo zaman iskala in na koncu sem se odločila, da pustim kar angleško. Dan danes tako ali tako skoraj vsak razume osnovno angleščino. :) Drugače pa hvala, da si mi povedala, da obstajajo tudi slovenske štampiljke s tako vsebino. Upam, da jih bom našla pri Vladki. :)

      Delete
  3. Lovely CAS card...Thanks for sharing it with Brown Sugar challenge!

    ReplyDelete
  4. Mislim, da si se dobro odločila glede motiva in maskiranje da krasen efekt. Lepa je in hvala, da si se pridružila tudi najinemu izzivu.

    ReplyDelete
  5. Šopek rožic je res primeren motiv za vse priložnosti :)
    Zelo dobro si naredila to voščilnico.

    ReplyDelete
  6. Zelo mi je všeč in res je zelo primerna. Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu.

    ReplyDelete
  7. Very pretty CAS bouquet, Kajcyika. Thanks for playing along at ATSM.

    ReplyDelete
  8. Beautiful CAS card...thank you for joining at ATSM this week xx Zeljka

    ReplyDelete
  9. Pretty card. Thanks for joining us at Brown Sugar this week for our "Anything Goes" challenge.

    ReplyDelete
  10. This is a beautiful clean card and perfect for a Get Well card! thanks for sharing with us at Creative Knockouts! - DT Jen

    ReplyDelete
  11. What a gorgeous flower stamp! Love your card. Thanks so much for playing with us at Fusion!

    ReplyDelete
  12. Great combination of the three challenges!! I love your bouquet of flowers...so pretty!! Thank you for helping us celebrate Fusion Card Challenge's two-year anniversary!!

    ReplyDelete
  13. Hi
    super cute card
    thanks to participate at creative knockouts
    hugs Lisbeth
    DT-creative knockouts

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥